Translate Language

środa, 27 sierpnia 2014

Wywiad Gorillaz dla Austrian Youth Magazine

A jednak dziś jeszcze piszę bo jutro mnie nie będzie na blogu :). Przez pewien czas będę dawać dużo wywiadów, teraz wstawię wywiad Gorillaz dla Austrian Youth Magazine

Q: (kierując pytanie do Murdoc'a) Dlaczego nie lubisz 2D?

Murdoc: Czego nie lubię? 2D tak przedawkował się na środkach przeciwbólowych i lekach zmniejszających że rzeczywiście można usłyszeć szum, jeśli przybliżysz się do jego ucha. Jego bezmyślnie bełkotanie na temat kolejnego bezmyślnego nieudacznika z jego drzewa rodowego, pomyliłaś z jakąś zapomnianą grudką gówna z jego mroczną podświadomością, rozumiesz mnie? Nie tylko nie ma on ciała jako domu ale i nawet światła.Chłopak jest dość głupi, nie jest niczym innym jak pionkiem w moim planie.

Q: Jeśli Noodle będzie starsza o dziesięć lat, zostanie twoją dziewczyną?

Murdoc: Metafizyka nie jest w jakikolwiek sposób użyteczna, ja tylko odpowiadam na pytania z każdej empirycznej wartości. Ha! Trzymaj się w rurze i wal to! Czy to dźwięk szelestu kartek słownika słyszę?

Q: Możemy iść na randkę?

Murdoc: Prawem miłości, chcesz iść na pizze czy po prostu przejdziemy do obudzenia w sobie bestii z dwoma plecami?

Q: (kierowane do 2-D) Dlaczego nie sprzeciwiasz się gdy Murdoc cię bije? Bądź mężczyzną!

2-D: Kiedy byłem dzieckiem, moja mama powiedziała mi, że jeśli ktoś zaczepi mnie na podwórku to żeby uderzył go w nos. Więc gdy Bonnet Chelsea zaczął popychać mnie dookoła, kiedy graliśmy brytyjskie buldogi, uderzyłem go a on po prostu uderzył mnie z powrotem i to naprawdę cholernie boli. Jako człowiek nie mam nic wspólnego z walką. Bycie bardziej męskim miesza się z byciem debilem czy tak jakoś.

Murdoc: Masz szczęście, że możesz bełkotać i składasz słowa. Ty, mój syn, powinieneś być międzynarodowym ambasadorem Mencaps.

2-D: Chciałbym!

Q: Jesteś bardzo miłym facetem. Jak się czujesz będąc kobieciarzem?

2-D: Dziękuje. Nie czuję jakbym był kobietą, która wykorzystuje ludzi i traktuje jak szmaty. Co to jest jedną z ich ulubionych rzeczy, tak?

Q: Możemy iść na randkę?

2-D: Err... Nie możesz po prostu o to zapytać Murdoc'a? Jesteś brudna!

Murdoc: Brudny, Ja nie mam nic przeciwko, ale niesmaku nie mogę znieść!

Q: (skierowane do Russela) Podoba mi się twój tatuaż. Co chcesz tym powiedzieć światu?

Russel: Cóż, chcę powiedzieć światu, że lubię kaczki.

Q: Bez ciebie Gorillaz nie może przetrwać. Więc, dlaczego akceptujesz szalonego Murdoc jako lidera zespołu?

Russel: Tylko dlatego, że chłopak myśli, że jest Keith Richards, nie sądzę, że znajdziesz na sobie T-shirt z napisem "Kim jest Russel Hobbs", kapujesz? Murdoc, 2-D, Noodle i ja nie zawsze patrzymy oko w oko, ale robimy razem słodką muzykę i nie mówię o szaleństwie.

Q: Kocham się czuć solidne bezpieczna. Pójdziesz na randkę?

Russel: Dziewczyna, Jezus! Zwolnijmy, co. Sponsorujesz kudły-Thona, czy coś?

Murdoc: Dam ci pięćdziesiąt pensów jak pójdziesz ale chcę udowodnić, że można to zrobić z każdym, że mówisz i masz.

Q: (kierując pytanie do Noodle) Co taka twarda dziewczyna robi w tym zespole?

Noodle: Gram na gitarze.

Russel: Mówi, że gra na gitarze. (Russel prawdopodobnie tłumaczy tutaj słowa Noodle)

Q: Podoba mi się twój kapelusz. Mogę go gdzieś kupić?

Noodle: No to jest mój kapelusz i nie jest na sprzedaż.

Russel: Myślę, że to jej własny projekt więc trudno będzie go znaleźć.

Q: Murdoc, Russell, 2D. Kogo lubisz najbardziej?

Noodle: Kocham wszystkich moich kolegów z Gorillaz. Russel i 2-D są jak moi starsi bracia a Murdoc jest bardzo niegrzeczny.

Russel: Ona kocha nas wszystkich i wszyscy ją kochamy.

Q: Jak się czujesz będąc moim idolem?

Noodle: Jestem bardzo zaszczycona.

Murdoc: Nie będziesz chciała się z nią umówić na randkę bo musi być dziesięć lat starsza byś miała ochotę na nią?!
   


                                                                                   A może jeszcze jeden wywiad?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz