Translate Language

środa, 13 sierpnia 2014

Powitanie

Witam wszystkich fanów Gorillaz na moim blogu! :)
Mam na imię Zosia i mam 13 lat. Interesuję się wieloma zespołami typu Gorillaz, Nirvana, RATM, SOAD i wiele innych. ;) Już z góry mówię że nie będę codziennie wstawiać postów ale postaram się jak najczęściej :) serio.
Po co powstał blog?
Założyłam bloga po to abyście  mieli nadal jakieś newsy z świata Gorillaz lub żeby dowiedzieć się więcej o ich histori.
Co będzie na blogu?
Napewno nudno nie będzie. :3  Będą wiadomości z realnego Gorillaz i z naszego fikcyjnego Gorillaz. Będą różne konkursy typu głosowanie, wiedza o zespole itp. A także udostępnie maila na którego będziecie mogli zadawać różne pytania związane z zespołem. ;) będę także udostępniać wywiady zespołu i wiele, wiele innych rzeczy. Więc powtórzę jeszcze raz nudno nie będzie. :)
Mam nadzieję że blog się rozkręci. :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz